söndag 6 december 2009

Sagt om Nostalgibröderna...

Extra kul är att Kitty Holcomb Ogilvy tittat hittat hit till Nostalgibröderna. Här i Sverige mer känd som "Laura Macahan" från TV-serien Familjen Macahan.

"very cool!! loved the video..did you guys make it? wish I read swedish".
(Kitty Holcomb Ogilvy aka Laura Macahan från "Familjen Macahan")


"För övrigt ville jag bara säga att den här bloggen kan vara det bästa jag läst på länge"


"Även som gammal 40-talist så skrattade jag gott åt mycket - klippet från Sunes Jul i kyrkan allra roligast tycker jag. Fortsätt i denna stil och Ni har en trogen läsare från Gnesta."


"Gratulerar! Den är helt rätt, rolig och ni skriver fantastiskt bra och underhållande. Jag blir en trogen följare"



"Säger bara skit bra!"


"Strålande och ack så Nostalgiskt!"


"Kul, keep on going"


"Underhållande,så verbalt och så bra ni skriver!! Skitbra!!"


"Kul men kan man inte få det på talskiva :)"


"Det är bara att buga och säga hatten av!"


"Gillar den..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar