måndag 14 juni 2010

sportsnurr med patrik - vem är snyggast i VM?

Sitter och tittar på klipp från gårdagens VM-sändningar i fyran. Bojan visar sig åter från sin sämsta sida. Hans tjafsande med Peter Jhide säger det mesta om Bojan och TV4. Tacka vet jag Pops i SVT. Gemytligt, roligt, professionellt och kunnigt. Att det dessutom inte är avbrott för reklam var tredje minut gör att SVT fullkomligen krossar fyrans studio. Ledsen Jhide.

VM har annars många spännande profiler, fotbollsspelare alltså... Vem som är VM:s bästa spelare kan jag återkomma till inom kort. En fråga som jag däremot inte funderat på är vem som är snyggast i VM. Jag hade idag en diskussion med en kvinnlig VM-tittare, och frågan om "vem som snyggast i VM är", känns som en högst relevant fråga bland vissa tittare.

Som sagt, jag har inte något svar på frågan...har du?

patrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar